Közlemény

Kedves Barátaink, Partnereink, PlayIT közösség!


A COVID-19 járvány miatt kialakult helyzet és az ezzel járó korlátozások mindannyiunk életét alaposan átalakították. Jelen pillanatban senki sem tudja megmondani, hogy mindennapjaink mikor fognak ismét visszatérni a megszokott kerékvágásba.

Az utolsó pillanatig igyekeztünk tartani magunkat a PlayIT Show eredetileg tervezett május 30-i időpontjához, azonban mostanra világossá vált, hogy erre sajnos nem lesz lehetőségünk, így a 2020. május 30-ra tervezett rendezvényünket új időpontban szükséges megtartanunk.

Természetesen a már jegyet váltó látogatók nem veszítik el jegyeiket, ezek a belépők a 2020. november 21-22-én megrendezett PlayIT-en felhasználhatók! A felhasználási lehetőségekről ide kattintva olvashatóak további információk.

Köszönjük mindenkinek, aki végig kitartott mellettünk, találkozunk novemberben a jubileumi XX. PlayIT Show rendezvényen!

Vigyázzatok magatokra és kitartást kívánunk!

Amennyiben már megvásároltad PlayIT Show jegyedet, és kíváncsi vagy, hogy milyen lehetőségek állnak rendelkezésedre, akkor kattints ide a bővebb információkért!

Gyakran ismételt kérdések

1. Több jegyem van, ilyenkor mi a teendő?

Ha több jegyet vásároltál, minden jegyről külön ki kell tölteni egy regisztrációt.

2. Meddig tudok regisztrálni/nyilatkozni a május 30-ai rendezvényre megvásárolt jegyeimről?

2020. május 30-áig van erre módod.

3. Mi történik, ha elfelejtem és nem nyilatkozok?

Ebben az esetben sem vesznek el a jegyeid, hanem automatikusan érvényesek lesznek a megvásárolt jegytípusodnak megfelelő KÉTNAPOS jegyre az új időpontra (2020. november 21-22-re, a Hungexpo A2-es csarnokába.)

4. Mikor kapom meg a novemberre szóló jegyeimet?

Vigyázz a már megvásárolt jegyeidre, mert azokkal a jegyekkel tudsz majd belépni a rendezvényre.

5. Mi lesz az ajándék csomagban?

Ezzel kapcsolatosan legkésőbb június 30-ig kapsz egy részletes tájékoztató levelet, amiben leírjuk neked, hogy mi lesz a csomagban, és hogyan/hol tudod majd átvenni azt.

6. Mikor kapom meg a kedvezmény kuponjaimat?

Ha a FIX összegű kedvezmény kupont választod, akkor június 30-áig tájékoztatunk arról, hogy tudod felhasználni a kuponodat.

7. Fix összegű kupont szeretnék, meddig tudom felhasználni?

A kuponodat a 2021. december 31-ig megrendezésre kerülő rendezvények jegyvásárlásához tudod majd felhasználni. Ezzel kapcsolatban részletes tájékoztatást fogunk neked küldeni 2020. június 30-áig e-mailben, a regisztrációkor megadott e-mail címedre.

8. Részt vettem nyereménysorsoláson, hogy kapom meg a nyereményeimet?

Az új időpontban megrendezésre kerülő PlayIT-en tudod átvenni azokat, a rendezvény ajándék átvevő pontján.

9. Ajándék jegyem/nyeremény jegyem van. Ezekkel most mi lesz?

Természetesen az ajándék és nyert jegyeddel is várunk szeretettel az új időpontban, november 21-22-én.

10. Ha ajándék/nyeremény jegyem van, kell nyilatkoznom a jegyeimről?

Nem, a te jegyeid automatikusan érvényes az új őszi időpontban, és sajnos a te jegyeidre nem érvényes a többi kompenzációs lehetőség.

11. Ha eredetileg prémium jegyet vásároltam (Collector’s, Deluxe, Excellent VIP), akkor csak akkor kapom meg a jegyhez járó ajándékokat, ha az egynapos jegyet és a hozzá járó ajándék csomagot választom?

Nem, minden prémium jegy változatlanul tartalmazza azokat a prémium szolgáltatásokat és ajándékokat, amiket az eredetileg megvásárolt jegy tartalmaz, hiszen ez ugyanaz a rendezvény, ugyanazokkal a jegyekkel, jegytípusokkal, csupán a megváltozott időpont miatt igyekszünk a jegyvásárlóinkat kompenzálni.

12. Mikor kapom meg az első 30 EVIP vásárló számára járó ajándékot?

A korábban kihirdetett módon, a rendezvényen tudod átvenni a rendezvény Ajándék Átvevő pontján az ajándékodat.

13. Tele vagyok kérdéssel, hogy tudok rájuk választ kapni?

Kérjük írj nekünk e-mailt nekünk a playit@playit.hu e-mail címre, és a kollégáink egy munkanapon belül segítenek neked!